Friday, 16 December 2011

Renteten kes pelajar Malaysia hilang di Dublin - apakah benar??

ish. seriau beb seriau....kalau betul, kesian mak bapak kat msia tu..sudah la risau hidup tak tenteram anak menghilangkan diri, hantar belajar jauh2 dengan harapan tinggi jadi Doktor tup tup kena tanggung saman biasiswa pulak....ni tengok2 jadi macam ni... kesian sangat2 kat family...

apa la nak jadi.

Ya Allah, Kau jauhkan lah benda2 macam ni daripada keluarga, kawan2 dan mereka yang aku sayangi...berilah si Ariff ni hidayah dan nur supaya pulang ke pangkal jalan. Amin..

Untuk berita lanjut sila klik here and here .

2 comments:

swit@kon said...

nauzubillah.
mintak dijauhkan babe.

suhana azlin said...

kan?? macam betul jek.
takut beb, disgusting aku tengok.