Wednesday, 11 November 2009

exhausted


lama tak update, sangat sibuk sibuk dan sibuk...
sabtu lepas keluar town jalan2, amik gambar, beli ikan...

balik rumah ptg tu mya demam. huhu...maybe sbb sejuk sgt dan lama jln kat luar kan
ahad baik demam, nangis nak tumbuh gigi pulak...

jadi itu cinonet sangatlah meroyan sekarang...tak nak makan, tak nak susu...
sampai la hari ni, masih moody dan 'meroyan'.

haih.

risau gak ni, sian dia mesti lapar tapi nak makan sakit mulut..

hey gigi, cepatlah kau keluar...
im so washed out and ding dong, mummy needs her beauty sleep.



3 comments:

swit@kon said...

biasalah. stay at home mummy.

take care bab. ko kena bawak botol air panas kot selalu. atau upgrade winter coat mya. :D

miss ya!

suhana azlin said...

hehe...aku sgt ding dong sekarang, tapi dia dah ok sket..imagine time cmni kene anta nurseri..

maybe kene postponed bday dia huhu baru nak jimba2 =(

mila said...

dh de gigi nnti, bis sume bende dia nak geget:)