Friday 31 December 2010

goodbye 2010, hello 2011



pejam celik pejam celik akhirnya dah sampai ke hari terakhir untuk tahun 2010...recap tahun 2010 rasanya apa ye? emmm...disebabkan saya adalah tidak bekerja makanya tahun 2010 ni semuanya manis2 belaka...wakakaka....ada la sikit pahit manis kan...bermula dengan kunjungan mak dan ma in march, then pulang bercuti for almost 3 months, dugaan dengan FIL yang sakit in Ramadhan (fortunately i'm there at the moment)....but yet, alhamdulilah semuanya ok...

berlalu setahun bermakna setahun juga la kami tinggal jauh di tempat orang...macam sekejap sangat rasanya dah winter 2010....duduk di perantauan ni macam-macam dugaan masam manis payau...hehe..

resolution?

new year resolution paling utama kategori peribadi haruslah nak mengurangkan kadar ketumpatan badan....kehkehkeh...dah basi weh...memang tiap tahun ni la azam baru takde lain =P

other than that, berdoa pada Tuhan supaya menjadikan saya seorang isteri dan mama yang baik pada suami dan anak...dan untuk tahun baru ni first of all terasa sangat bersyukur atas semua nikmat Tuhan, a perfect husband for me, Mya yang membesar dengan sihat dan semakin pandai, kesihatan yang baik, keluarga yang bahagia, rezeki yang dimurahkan....masya Allah...bila ingat2 balik semua nikmat tu terasa diri ni kerdil tersangat sangat...sesungguhnya kita sebagai manusia ni selalu leka dan alpa, kadang2 terlupa nak berterima kasih pada Nya kan?

kepada semua, selamat tahun baru....semoga semuanya sihat selalu, murah rezeki dan sentiasa beroleh keberkatan Nya...amin.

*pics from jokesprank.com

1 comment:

Anonymous said...

I've learn a few just right stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting. I surprise how much attempt you place to make this kind of great informative web site.

My homepage :: putting seo to the test brooklyn web hosting